sunnuntai 14. lokakuuta 2012

photography in the woods


Voivoivoi... postain viimeks keskiviikkona... Pitää varmaa alottaa tääki tällä 'sori etten oo postaillu' -lauseella hah. Blogi on ollu mielessä joka päivä mut en vaa oo saanu revittyy mistää aikaa et oisin kerenny muokkaa kuvat kunnolla ja näin. Mutta täällä nyt kuitenki, veeran kanssa lauantaina otettujen kuvien kanssa ! Mä toimin tällä kertaa tolla metsäretkellä vaan kuvaajana, säätelin kerrankin kunnolla asetuksia ja yritin muokatakkin eritavalla kuin ennen, muokkaamalla värikäyriä, ja tässä hommassa mulla onki vielä paljon opeteltavaa :-D Saatte nyt siis ihastella mun super kauniin ystävän naamaa, ja eksyin mäkin tonne yhteen kuvaan hah... oon jo ihan talvifiiliksissä niinku mun vaatteista voi huomata :-D Toivon niin paljon et ennustukset kävis toteen ja ens yön satais lunta ♥

DSC_0264DSC_0240 cats DSC_0251 DSC_0393 (2) DSC_0358 (2) page DSC_0364 DSC_0201 (2)

14 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. miks oot noin täydellinen, vittu

      Poista
    2. niiimpä, veera oot perfect :')!

      Poista
    3. :-DDDd voi hyvää päivää ihan rauhassa!! kukaa ei oo täydellinen :>

      Poista
  2. Upee toi toka kuva! Millä ohjelmalla muuten teit ton gifin? :)

    VastaaPoista
  3. MIKS VEERA ON NOIN KAUNIS :(

    VastaaPoista
  4. http://blumenwies.blogspot.com/

    Kurkkaappa mun blogiin, linkitit sinne omasi ja valitsin sen postaukseen! :)

    VastaaPoista
  5. Ihanan hymykuvan oot saanut ikuistettua! Ja sun hiukset on niin upeat:)

    http://enninkengissa.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoksia paljonn :') ! ja käyn kattomassa sun blogin :)!

      Poista