sunnuntai 21. lokakuuta 2012

lomalla viimeinkin


Perjantaina mulla alko syysloma ja ah on ihanaa päästä yli viikoks eroo koulust ja kaikest stressist. Mun syysloma on menny ja todennäkösesti koko loppulomaki menee harkoissa, kavereitten kanssa ollessa sekä ihan vaa löhöillessä kotona. Tänään olin iidan kanssa kuvailemassa ja sitte leivoin hirveen kasan vohveleita. Eilen laitettiin veerankanssa meille kauheet glitterhuulet ja lähettiin ottamaa kuvia jotka kaikki melkeen onki veeran kamerassa. Mun koko huone on nyt täynnä hopeista ja vaaleenpunasta glitteriä enkä tiiä millä saisin sen pois mun lattiasta, sängystä, vaatteista ja ihan kaikesta hah. Tänään olinki sitte omalla jäällä, oheisissa (jossa tehtiin lihaskuntoa, olin varmaa säälittävä näky yrittäessäni tehä kaikkii juttui 9 aikaa aamul ) sekä sitte vielä valmensin pari tuntia. Nyt oon vaa dataillu täällä ja yrittäny selata kuvia läpi ja muokata niitä sen pari tuntia, tuntuu jotenki vaikeemmalta ku ennen. Hah ehkä luovutan nyt ja jätän tän tälläseks.
ps. Hui että teit lukijoit on tullu ihan kauheesti lisää viime aikoina, kiitokset teille ♥

IIIDAKSI 178 DSC_0035 (5) IIIDAKSI 480 IIIDAKSI 015 pageee paita : vila housut : GT kengät : seppälä takki : only

IIIDAKSI 010IIIDAKSI 037 IIIDAKSI 096 IIIDAKSI 455 IIIDAKSI 002
DSC_0240 (3)
DSC_0044 (5) IIIDAKSI 145IIIDAKSI 249

16 kommenttia:

  1. missä glitter kuvat?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. veeralla :( oli mulla täällä meistä molemmista yhet kuvat mut veera ei halunnu niitä tänne joten niitä ei nyt ole...

      Poista
  2. sun dr. denimit löröttää?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no ei ne ainakaan näissä kuvissa lörötä ku ei ne oo kuvissa ollu päälläkään :)

      Poista
  3. voi että miten ihanan pirtsakka toi sininen paita!;>

    VastaaPoista
  4. älyttömän kiva postaus oli, ennen ku iidan ruma naama pilas kaiken.......

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. must tää on vähän törkee kommentti koska en tykkää siitä et mun ystävii arvostellaa täällä :/ must iida on kaunis ja sen naama ei pilannu yhtään mitään koskien tätä postausta :-)

      Poista
    2. kiitti, kiitti oikeesti! piristit mun päivää ihana anonyymi <3

      Poista
    3. ..no huhhu ! -.- olipas ano kivasti sanottu.....:-) mun mielest iida on kans tosi nätti ja on ihan hyvä et on erilaisii naamoi ain blogeis ettei olis niin ykstoikkosta:)

      Linda L

      Poista
    4. niimpä ! oon linda ihan samaa mieltä sunkans :)

      Poista
    5. siis mitä persettä D::: miten kellää on pokkaa ees tulla kirjottaan jotaa tollast.. mut ylläriylläri anonyymit vauhis ;) sitte voi varmaa tulla kommentoimaa omal nimel, onneks sä oot varmaan se kedon kaunein kukkanen anonyymirakas :))))))))))))))))))))

      Poista
  5. tosikiva blogi :) lukijaks oli pakko liittyy!!

    VastaaPoista
  6. ihanat hiukset sulla ! <3 onko omat ? jos on niin miten ne on noin pitkät?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi kiitti ! :-) ja ei oo ihan kokonaan, mulla on kyllä pidennykset hah :p

      Poista