sunnuntai 7. lokakuuta 2012

perjantaita ja lauantaita

Perjantaina lähin veerankanssa leffaan. Ostettiin hirveen paljon irtokarkkeja leffamässyksi ja käytiin kattomassa toi tie pohjoiseen. Mun mielestä se oli yllättävän hyvä suomalaiseks leffaks ja veeraki tykkäs tost tosi paljon ! 

Lauantaina olin siis siellä kotkassa iidan ja mariannen kanssa. Mentiin pääasiassa syömään vaan raxiin, mut ehdittiin me sovitella täydellisiä mekkojakin. Tiiän et noit mekko kuvii oli 2 tos päiväni kuvina-postaukses mut pakko viel hehkuttaa ! Mitä te tykkäätte noista ? Mä oon ihan rakastunu tohon sinisee ja nyt yritän kuumeisesti kerätä rahaa siihen...

Tänään oon ollu taas aamulla jäähallilla monta tuntia, ja sen jälkeen olin iidalla vähän harjoittelemassa huomista aamunavausta varten jonka matikanopettaja ystävällisesti meille järjesti..... ounou. Toivottavasti se menee ihan hyvin heh.

DSC_0357 cats2 DSC_0260 iida osti hirmu söpön harjan ! DSC_0274 DSC_0030 DSC_0352 DSC_0339 DSC_0015 DSC_0003 DSC_0317 DSC_0186 DSC_0041 DSC_0228 DSC_0167 (2) DSC_0311

10 kommenttia:

  1. vähän ihanat mekot !! paljo tommone mekko maksaa ? =)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jep mustaki noi on super ihanat :-) toi on 50e ! :)

      Poista
  2. aika halpis mekko! :) mun mielest aika lapsellist viel 16-vuotiaan ''fanittaa'' hello kittyy ;D mut toivoisin edellee harrastuspostausta ja vaik videol lempimeikkei! (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. niiiin onki ! Mut ku ei oo eurookaa nyt rahaa ni pitää vähä säästää :/ haha no mut toi on sika söpö :-DD itekki tykkään hellokityst vaik oonki 16v..... Ja juu harrastuspostaus tulossa :-) Pitää kattoo tota videohommaa ku järkkäri ei suostu siirtää videoita koneelle ja pikkukameralla ku kuvaan ni sit ne lataa ihan liian kauan youtubee :/

      Poista
    2. onks sitte puolestaa kypsää tulla selittämää et hello kittyst tykkääminen on muka lapsellista? toi sitte mikä on lapsellista, huoh.. sitäpaitsi mitä kukaan tekee tolla inffolla mitään, ei se niitä ainakaan näytä nolottavan mitenkään :D

      Poista
    3. noniiimpä :-D ja siisku ei me mitään superfaneja olla... hahhah meistä hellokitty on vaan söpö :-DD

      Poista
    4. kuinka sä toinen anonyymi noin vihaseks tulit pienestä sivuhuomautuksesta, jota ensimmäinen anonyymi ei edes kovin ilkeästi sanonut? o.o

      Poista
    5. anonyymit on parasta ja hello kitty hehehe

      Poista
    6. olen eka anonyymi ja samaa mieltä ettei sitä noin vihasesti ois tarvinu sanoo :-D kunhan ilmaisin mielipiteen, että joo aivan superlapsellinen olen :) mut amanda ne digikameral kiuvatut lataa nopeemmin jos sulla on koneella joku videon hallintaohjelma esimerkiks windows movie maker!:)

      Poista
    7. okei kiitos, pitääki kokeilla ! :-)

      Poista