keskiviikko 3. lokakuuta 2012

...lisää pidennyksistä !

Multa pyydettiin tällästä postausta noista rapunzelin pidennyksistä että miten ne on kestäny yms. Haluun tähän alkuu sanoa et nää on mun omia näkemyksiä, kokemuksia ja tapoja ! Tapoja ja mielipiteitä on monia eikä nää oo varmastikkaan niitä ainoita :)  Nää pidennykset on siis ollu mulla nyt vähän alle kaks kuukautta, ja ne on ollu käytössä melkein joka päivä. Ne on kestäny mun mielestä tosi hyvin ! Mä en oo ainakaa huomannu et niistä irtois hirveästi hiuksia tai muutakaan. Niiden latvoissa on vähän kakshaarasia mut niillehän mä en voi mitään eikä ne nyt hirveesti mua haittaakkaan. Ne ei oo ainakaa vielä ohentunu yhtään.

DSC_0742 IMG_0278

Mä en ihan tiedä kuinka usein noita tarvis/kannattais pestä, mut ite oon pessy ne nyt vasta pari kertaa. Ekan kerran ku pesin ne, ni pesin ne hopeashampoolla ja ei niille mitään käyny vaikkei muilla ku pidennyksille tarkoitetuilla shamppoilla pesemistä suositellakkaan. Mun tarkotushan tolla hopeashampoolla pesemisellä oli se et saisin ne vaaleemmiks, ja kyl ne vähän vaaleniki. Toisella pesukerralla käytin ihan pidennyksille tarkotettua shampoota ja hoitoainetta.

DSC_0441 DSC_0076 (3)

Oon kihartanu noita pidennyksiä pari kertaa. Ainaku teen niihin kiharat, ni ne ei suoristu kovin helposti. Suoristusraudalla on aika turha alkaa pidennyksiä kiharoista suoristamaan, sillä ne kuluu vaan turhaan. Ite oon aina kastellu ne ja antanu kuivuu ja kerran oon kans föönannu ne kuiviks. Vaikka oon noita pidennyksiä kihartanu/suoristanu/föönannu ni ei ne mun mielest ainakaa oo kulunu tai menny huonoo kuntoo :) Ainaku oon kihartanu pidennykset, ni kiharran sitte omatki hiukset seuraavina parina päivänä kerta ne kiharat noissa pidennyksissä pysyy :-D

DSC_0164 DSC_0279

Klipsit on kestäny kans hyvin. Pari klipsiä tuntuu joskus olevan vähän löysästi kiinni niissä pidennyksissä, mutta vielä ei ainakaan oo ykskään irronnu hahh :-D Noi klipsit pysyy myös omissa hiuksissa hyvin kiinni jos hiukset on tupeerattu hyvin tyvestä. Joskus ku tupeeraukset on lähteny, tuntuu et klipsit vähän liukuis mun sileitä hiuksia pitkin ja on vähän löysästi kiinni. Mut kyl ne sit pysyy taas kiinni ku vähän korjaa !

DSC_0162 (3) IMG_9987

Hmm mitäpä voisin vielä kertoa... ehkä siitä onks pidennykset vaikuttanu mun omii hiuksiin mitenkää. Ei, ei ne oo. Ainakaa mitenkään hirveen huomattavasti :-D En oo ainakaa ite huomannu et mun hiukset ois mitenkää kärsiny noitten käytöstä tai mitään :-D Ihan yhtä lyhyet ja samanlaiset nää on ku ennen pidennyksien käyttöönki ottoa !

DSC_0555

JOS joku asia jäi vielä mietityttämää tai jotan mitä en maininnu, ni pistäkää kommenttia ja kysymyksiä tulemaan rohkeesti :-)! Ku en ihan tienny millasta postausta se joka tällästä pyysi ni toivoi, ni tein nyt tälläsen :-) kommentoikaa ihanat ! 

ps. hiuksista toiseen aiheeseen. Te lukijat, joilla on kik puhelimessa, ni tulkaa juttelee mulle ! Löydätte mut sieltä nimellä ampppis ! Ois hirrveen kiva jutella teijänkaa :)

2 kommenttia:

  1. kuinka lyhyet sun hiukset sitten todellisuudessa on? :) olis kiva saada kuvaa!

    VastaaPoista
  2. Kyllä mulla täällä blogissa onki aina silloin tällöin kuvia missä oon ilman pidennyksiä, mm viime postaus, mutta täältä näkee paremmin : http://timeofmylife-amanda.blogspot.fi/2012/09/me-and-my-little-sisters.html :--)

    VastaaPoista