keskiviikko 1. toukokuuta 2013

VAPPU

Mä oon ihan kauhean pahoillani tästä yli viikon kestäneestä postaustauosta, mut aika ei vaan oo riittänyt tänne kirjoitteluun ja kuvien muokkailuun. Kuvia mulla on tonne muistikortin kätköihin kertynyt viime ajoilta ihan kiitettävä määrä, joten mulla on pari postausta jo ihan valmiinakin teille !  Nyt on tanssin kevätnäytökset ohi ja suurinosa harrastuksista on siirtyny kesätauolle, joten mulla ei tunnu olevan muuta kuin aikaa heh !  Eilinen päivä meni hyvää ruokaa syöden Iidalla ja ilta ja yö Nealla tyttöjen kanssa makoillen ja henkeviä jutellen. Tänään sitten oonki viettänyt ihanan päivän ihan parhaan tytön kanssa ♥ Hypittiin Veeran kanssa ulkona hölmöjä kuvia ottaen ja leivottiin ihan parhaita munkkeja !  Nyt en voi muuta sanoa, kuin että mun elämässä on kaikki paremmin kuin hyvin, mikään ei stressaa ja mulla on paljon ihania ihmisiä ympärillä. Toivottavasti teilläkin kaikilla oli ihana vappu ! ♥

DSC_0142 DSC_0078 DSC_0003 DSC_0262 vappu1 DSC_0191 DSC_0117 DSC_0254 DSC_0987 vappu2




21 kommenttia:

  1. tosi ihania ja hauskoja kuvia! :d

    VastaaPoista
  2. Millä muokkaat nää sun kuvat ja miten? :) tosi hienoi nää! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. PhotoScapella muokkaan. ehostamalla, häivyttämällä, syventämällä ja kontrastia lisäämällä ja joskus lisään jonku filmitehosteen myös :)! Kiitos paljon :>

      Poista
  3. Nauroin näille kuville!!!! XDXD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha no hyvä !! se oliki vähän näiden kuvien tarkotus :-DD

      Poista
  4. hiukan ihania ja hauskoja kuvia! :D

    VastaaPoista
  5. mikä photoscape sulla on? :)

    VastaaPoista
  6. Ihania noi kuvat missä on ilmapallo kasvot :D

    VastaaPoista
  7. oiii ompa ilosii kuvii! ja hei miten saat ton gifin näkyy tääl blogissa ku mul se ei toimi :<

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jeee kiitti :-))! No siis ei se mullakaan toimi jos lataan sen flickrin kautta, mut sitku lataan sen bloggerin kautta ni toimii :)!

      Poista
  8. Ihana tää uus ulkoasu ja tosi ihania kuvia!<3

    VastaaPoista