sunnuntai 5. heinäkuuta 2015

postaustoiveita?

Heiii! Mulla oli tänään taas vapaapäivä ja joo, nää on ihan kivoja, mutta tavallaan myös aika tylsiä, kun harvemmin on mitään kummempia suunnitelmia, vaan päivät menee lähinnä ollessa. Tänään mun päivä on kulunut taas tosi rennoissa merkeissä. Pitkästä aikaa tuli vietettyä laatuaikaa pikkusiskon ja äidin kanssa kuvailun ja leffan merkeissä. Käytiin tsekkaamassa Magic Mike XXL ja viihdyttiin kaikki kolme kyllä oikein mainiosti kyseisessä leffassa. Nyt mä suuntaan suihkun kautta nukkumaan, sillä huomenna on tiedossa kiva lintsipäivä tyttöjen (ja Kallen) kanssa! Hyvää yötä kaikille 

Ps. Mulla on taas kauhee kuvailu ja blogi-into päällä, mutta koska mun elämässä ei nyt töiden takia mitään ihmeellistä useinkaan tapahdu, niin nää kuulumis postaukset jää aika tylsiksi.  Pyytäisinkin nyt teitä ihania kertomaan mulle teidän postaustoiveita tai ideoita, millaisia postauksia haluaisitte multa nähdä. Olisin super kiinnostunut tietämään ja toteuttelen niitä sitten parhaani mukaan :-)

♥: Amanda 

DSC_0284DSC_0282 DSC_0226 DSC_0288 DSC_0285

1 kommentti:

  1. ihania kuvia ♥ ois kiva lukee susta ja sun poikaystävästä jotain postausta :)

    VastaaPoista