perjantai 14. joulukuuta 2012

fourhundred !!

neljäsataaa

Mun suu kyllä loksahti auki ku tsekkasin tänää veturista kotiin tullessa bloggerin. Teitä ihania on nyt bloggerin kautta yli 400 ! Huihuihui oon kyl tosi ilonen et noin hirveen moni jaksaa mun blogii lukee, mut samalla oon vähä kauhistunu ku mun juttuja lukee noin moni hahah. Mutta joo en jaksais aina toistaa samoi sanoi et 'en ois ikinä uskonu' mut toi on vaan niin totta :-D Aaa ootte te vaan maailman ihanimpia parhaimpia ja tärkeimpiä lukijoita mulle ku jaksatte lukee mun höpinöitä ja kommentoimalla piristää mun päiviä ! ♥ 

Voisinpa kai kertoo vähän kuulumisiakin tähän loppuun. Kakkosjakson kokeet saatiin tällä viikolla takasin ja huomaa kyllä etten yhteenkää kokeesee sillon lukenu kunnolla tai ollenkaan. Numerot on siitä nelosesta seiskapuoleen.... en ikinä yläasteella saanu näin huonoja numeroita. Nyt oon kyllä kantapään kautta oppinu läksyjen teon ja kokeisiin luvun tärkeyden ! Keskiviikkona olin pitkästä aikaa harkoissa ja jäällä sitten ohjelman puolessavälissä kaatusin ja molemmat polvet sekä oikee kyynerpää kolahti jäähän. Polvet sekä kyynerpää turpos taas ja on ihan mustelmilla hahah. Eilen olin sairaalassa odottamassa kolmisen tuntia lääkärille pääsyä, ja tänään kävin sitten röntgenissä kuvauttamassa ton kyynerpään. Murtumia ei lääkäri löytänyt, ja nyt mun pitääkin käyttää kantosidettä seuraavan viikon ajan, jospa se lievittäis tota kipua. 12.12.12 ei siis selvästi ollu mun onnenpäivä. Nyt mä kuitenkin luovutan tän koneen mun pikkusiskolle ja lähen lahnailee tonne sohvan pohjalle ! :-) Heipsan ihanat ! ♥ 

12 kommenttia:

  1. minkä ikäinen pikkusisko sulla on? Ja onko sillä blogia? :)

    VastaaPoista
  2. mil oot tehny bannerin? (:

    VastaaPoista
  3. Löysin tänää tän blogin ja aivan ihana! :))^ ja oot tosi !tosi!tosi kaunis (:

    VastaaPoista
  4. Siis herran*umala oot kaunis, siis oikeesti sussa silmä lepää, tänää ekan kerran näin linkin sun blogii ja rakastuin heti, ihanan valosia kuvia ja mikä laatu!! vieläpä nikon, vaik oon aina vähän vihannu nikonii, itellä on canon 5d mark II (isänhän se on mut käytän sitä) enkä sää yhtää samanlaisia kuvia. Tiiän et ku harjottelee kuvaamista nii kyl se taito sieltä löytyy (jos vaa jaksais perehtyykki vielä :D Mut siis ehdottomasti lukijaks!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi että kiitos hurjan paljon ! :') Ja kiva että tykkäät :-) Ja jep, ton haastepostauksen kuvat on tosin otettu kaverin canonilla, mutta muut blogin kuvat on nikonilla otettuja :) Ja mä kyllä aina muokkaan mun kuvia valosammiksi et ei ne ihan tolta näytä kamerassa hah :D

      Poista
  5. ei mikään ihme, että sinuu sattuu niin helposti polviin ja kyynerpäisiin kun kaadut jäällä, koska olet liian laiha ja luut töröttää jo valmiiksi :( ei ole ehkä turvallisin laji sulle tuo luistelu....

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. niino en tiiä mistä se johtuu mut tuskin toi se syy on :) Ja ihan yhtä turvallinen laji se on ku lautailukin ;)

      Poista
  6. Täältä sait myös uuden lukijan :) tosi mukava blogi!

    Ite alottelen, mut liity ihmeessä:
    http://itsyourstoryy.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva että tykkäät ja kiitos :-)!
      Käyn tsekkaamassa sun blogin :)!

      Poista