keskiviikko 12. syyskuuta 2012

sometimes i get quiet and think of how wonderful my friends really are

Tässä nyt vielä yks erä noita eilen napattuja kuvia. Oltiin veeran kans tosi hurjal pääl ja kiivettiin katolle nappasee parit kuvat kans, ei mitää ihmeellisii otoksii saatu aikaseks koska keskityttii siihen että me molemmat ja kamera selvitää ehjinä alas haha. Me aina yritetää keksii veerankaa jotai tosi kivoi kuvausideoit ja joskus keksitääki mut sit niist kuvist ei tuu ikinä sellasii ku haluttas :D Mut eipä se mitää haittaa pääasia on et meil on aina kivaa kuvailemas ja ylipäätää aina ku nähää ni juttuu lentää. Paras puoli veeras on se et se asuu tossa alle 200m päässä musta ni näkeminen ja kaikki on niin helppoo aina. Oon oikeesti super ilone et tutustuin veeraa niiden riparilla paremmin koska ollaa niin samanlaisii , samaa mieltä useimmist asioist , molemmat pystytää olla toistemme seuras omii ittejämme ja me molemmat ymmärretää toisiimme hyvi. Voivoi menipä jo vähä herkän puoleiseks mut kaipa se on jo täälläki tullu selväks et veera on yks mun parhaimmist ystävistä :-) 

DSC_0748 page DSC_0771 DSC_0577 DSC_0809 DSC_0840 DSC_0754 DSC_0745 DSC_0799 DSC_0869 DSC_0743

17 kommenttia:

  1. aw nui hello kitty sukat :DDD ootte tooosi nättejä molemmat!

    VastaaPoista
  2. Ihania kuvia:) te molemmat ootte nii kauniit:)

    VastaaPoista
  3. AWWWWWWWWWWW AMPPA OOTPA HERKKIS:') ♥♥♥

    VastaaPoista
  4. ompa nättejä tyttöjä :> :3 tsihi

    VastaaPoista
  5. hihii ,ootte nättejä :) mikä kamera sul on ja miten teet noi kiharat mitkä on esim. tos maanantain postaukses? iha sika ihanat! :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiiitti :) Mul on nikon d3100, ja oon vaa kihartanu mun hiukset kihartimella äh en osaa tän paremmin selittää :/

      Poista
    2. okei. oon aatellu ostaa ton saman kameran ni onks se iha hyvä? =D

      Poista
    3. kyl se on mun mielestä hyvä, riippuu toki ihan siitä mitä kameralta haluaa. Tästä nikon d3100 :sesta puuttuu rungosta automaattitarkennus, joten siihen pitää ostaa sellaisia objektiiveja joissa se automaattirakennus on, eli ihan ne halvimmat ei käy. Muuten oon kyllä tykänny, tää on ihanan helppokäyttönen ja tää on munki eka järkkäri eli aloittelijoille hyvä kamera :-)

      Poista
    4. en nyt lähtis hirveest selittää tost automaattitarkennuksest rungossa koska lähes poikkeuksetta sitä ei oo ei-ammattilais digijärkkäreissä

      Poista
    5. No se nyt on yks huono puoli jonka oon huomannu tota objektiivia etsiessä ja esim nikon d90: nen rungossa on automaattitarkennus eikä sekään ole ammattilaisjärkkäri. Kuhan mainitsin.

      Poista
  6. hei asutsä inksas? :D onks noi kuvat siit joen varrelt.. mun mummo asuu siel päin ja kattelen aina kui hienoi taloi siin joel on :DD

    VastaaPoista