perjantai 1. kesäkuuta 2012

peruskoulu ohi !!


Huhhuh nyt se on ohi. Mul ei oo täl hetkel ees kauheen haikee olo... Mua vaa vähä harmittaa et tää koulu loppuki jo nyt, koska olis kauhee into opiskella just nyt, äh oon myöhäs tiiän. 
Lähin hyvil mielil peruskoulust pois, koska mul jäi niist ihmisit niin hyvii muistoi... joittenkikaa olin samalla luokalla sen yheksän vuotta ! Unohin nauttii kokonaa viimisten viikkojen oppitunneista ja kaikista ku en tajunnu silloin et ne oli viimisii.... 

Nyt aion lomailla koko kesän ja kerään voimii ens vuoden lukio-opintoi varten, aion panostaa siellä ! Kävin äsken hakemas päättötodistuksen, jonka kaikkien aineitten KA on 8.8 ja lukuaineitten KA on 8.3 :-) Oon ihan tyytyväinen paitsi et kolme numeroo jäi harmittamaa mut enköhän mä tolla keskiarvolla lyskaan pääse. Turhaa ressasin, nyt ootan vaa 14pv et saan tietää pääsinkö lyskaa :) 

Eilen oli meijän koulun kevätjuhla jossa vähän lauloin, tanssahtelin ja hain mun vuoden tittelin. Tanssit meni hyvin ja lauluki suht hyvin siihen nähden ettei oltu harjoteltu yhtää.. laitetaa tanssista video yhteisblogin puolelle, ilmottelen tänne sitte ku se on siellä.
Tänää oonki tarjoilemassa perhetutun ylppäreillä, ja illalla nään kavereita. Toi sade on oikeestaa täl hetkel ainut joka masentaa mua. Olitteko te tyytyväisii teijän todistuksiin ? :-)

kevätjuhla 058 kevätjuhla 180 moi kevätjuhla 079 kevätjuhla 065

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti