maanantai 15. syyskuuta 2014

kuulumisia

Heippa kaikki ! Mun viikot toistelee nykyään aika samaa kaavaa. Arkisin käyn koulussa, tanssimassa, nään Otsoa ja kavereita ja lahnaan kotona sängyssä. Siksi tänne en läheskään joka päivä saa postausta ajan puutteen takia, ja koska mä oon viikoilla yleensä monena päivänä myös ilman meikkiä ja asuna toimii kollarit ja toppi - jolloin asukuviakaan en rupea ottamaan :-D Mä kuitenkin yritän kirjotella tänne aina kun vaan aikaa löytyy, kertokaa ihmeessä millasia postauksia haluaisitte multa lukea :-) 

Viime perjantain tanssitunnin jälkeen mä suuntasin kotiin, jossa vietinkin yksin koko loppuillan. Tää on aika harvinaista mulle, sillä yleensä mulla on suunnitelmat valmiina ja lähden kavereiden kanssa juhlimaan. Lauantai aamuna sitten lähettiin Otson kanssa Helsinkiin mun perheen ja sukulaisten kanssa. Päivällä oltiin Linnanmäellä ja illalla vietettiin aikaa mun serkun, veljen ja siskon kanssa. Mä rakastan huvipuistoja ja niiden laitteita oikeesti tosi paljon, vaikka jo aikuinen oonki. Mua kuitenki harmittaa älyttömästi ettei suomesta löydy yhtäkään laitetta, joka tuntuis mulla ees vähän mahassa tai johon en uskaltais mennä, siks laitteissa käyminen alkaa olla jokseenkin tylsää plööh. 

Tänään mä oon chillannut vaan himassa. Mulla oli suunnitelmissa mennä kuvailemaan pikkusiskon kanssa ulos - mutta koska ulkonäkömasennus (oi kyllä, mullakin on noita päiviä), niin sekin sitten unohtui. Mulla oli tänään siis hyvää turhaa aikaa, jonka mä tietysti olisin voinut käyttää läksyjen tekemiseen tai lähestyvän koeviikon kokeisiin lukemiseen... mutta eih, kun mä tottakai selaan joka ikisen nettikaupan läpi kuolaten vaatteita ja kenkiä klikkaillen niitä ostoskoreihin. Toivottavasti maltan kohta mieleni, enkä laita tilausta kaikkialle menemään hahah. 

Nyt mun on kuitenkin varmaan aika lopetella tän romaanin (hups) kirjoittaminen ja yrittää pikkuhiljaa suunnata unten maille. Hyvää yötä kaikille 

jöö7 jööö DSC_0823 jöö3 DSC_0329 DSC_0193 (2) otsoo DSC_0814 DSC_0295 (2) girls DSC_0186 (2) jöö2

5 kommenttia: