maanantai 14. heinäkuuta 2014

maybe 'okay' will be our 'always'

Moikka kaikki ! Iida osti itselleen pari viikkoa sitten bikbokista ton valkoisen tunikan/mekon, mutta rakastuttuani siihen niin kovin, Iida onneksi luovutti sen mulle lainaan. Toi on mulle tosiaan vähän lyhyt, koska oon suht pitkä, mutta älkää huoliko, mulla oli kyllä shortsit alla :'D Heinäkuun ekan viikonlopun mä vietin lahdessa summer up festareilla telttaillen hyvässä seurassa, ja muuten mun viikot onkin kuluneet kavereita nähden ja töitä tehden. Perjantaina käytiin Iidan ja fernandan kanssa kattomassa paljon puhuttu ja kehuttu The fault in our stars, ja oi kyllä, mäkin rakastuin kyseiseen leffaan täysin ja ehkä yhden kyyneleenkin sen aikana tipautin. Mitään sen erikoisempaa mä en siis oo tänä kesänä töiden takia tehnyt, mutta silti mä oon nauttinut joka hetkestä ja voin sanoo, että mä oon onnellinen, mulla on nyt kaikki just hyvin, enkä tarvii mitään enempää tai vähempää. Toivottavasti teilläkin on ollut ja tulee olemaankin super kiva kesä :-)♥

DSC_0995 DSC_0104 jokuu iidajaferppa DSC_1037 DSC_0229 juumä tunika/mekko : bikbok laukku : H&M kengät : H&M DSC_0204 DSC_1005 iiiduu

ps. käykäähän kaikki kattomassa ja kuuntelemassa poikien ihana video :')!

6 kommenttia:

  1. Ihanat kuvat, oot niin kaunis! :)

    VastaaPoista
  2. oi ihana postaus & ihania kuvia! ♥ tosi kiva kuulla susta taas jotain pitkästä aikaa! :) toi tunika on kyllä mustakin aivan ihana! ♥

    ilonabloggaaa.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitti hurjasti ja kiva kuulla että tykkäät :)♥ Käyn kurkkaamassa sun blogin :-)

      Poista
  3. ketä noi pojat on?? tosi hyviä!!!!

    VastaaPoista