tiistai 20. elokuuta 2013

shoppailu on parasta terapiaa

Mä oon ollut viimisten kolmen viikon aikana luvattoman paljon kaupoilla. Mä oon kiertänyt Helsingin vaatekaupat läpi kolmena eri päivänä, sekä Kouvolan kaupat myös pariin kertaan. Mukaan on kuitenkin tarttunut musta tosi kivoja juttuja ja ekoina koulupäivinä vältyinkin vaatekriiseiltä ihan mukavasti näiden uusien vaatteiden ansiosta :-D Tässä nyt näitä ostoksia, palailen normipostauksen parissa tällä   viikolla ! 

DSC_0128 (2) DSC_0772 DSC_0567 (2) DSC_0077 (2) DSC_0148 (2) DSC_0599 (2) DSC_0583 (2) DSC_0766 DSC_0823 DSC_0137 (2) DSC_0603 (2) DSC_0106 (2) DSC_0230 (2) DSC_0188 (2) DSC_0173 (2) DSC_0201 (2) DSC_0264 (3) DSC_0225 (2) DSC_0211 (2) DSC_0751

41 kommenttia:

  1. ihania vaatteita <3 farkkuliivi ja onlyn sekä h&m:n topit oli suosikit :)

    VastaaPoista
  2. voi että ku itekki haluttais mennä shoppailemaa muttaku ei oo nyt yhtää rahaa :( aivan ihana tuo peplum toppi onlysta, kuin paljon se makso? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voii:( Ja kiitti, mustaki se on sikakiva ! Ja se oli n.21 e :)

      Poista
  3. oi aivan ihania vaatteita! :-)

    VastaaPoista
  4. ihania ostoksia!:) millä toi banneri on tehty?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, mustaki noi on kivoja :-) Banneri on tehty photofiltrellä :>

      Poista
  5. oot kyllä löytäny kivoja juttuja :)

    VastaaPoista
  6. Ihanan paljon ostoksia!:) Mut noi seppälän shortsit näyttää kyl ihan alushousuilta, toiv et oikeesti käytä niitä ihmisten ilmoilla :|

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei ne mulla ainakaan koska en vedä niitä korviin asti. En ymmärrä tota muotivillitystä vieläkään..

      Poista
    2. Ano1 : Jep, musta on just ihanaa kun on kerrankin paljon uusia vaatteita heh :) Noh jokaisella on mielipiteensä, mä kuitenkin tykkään niistä ja ne saattaa eksyä ensi kesänä mun jalkaan pariin kertaan.
      Ano2 : Ei ne mullakaan

      Poista
  7. oon sovittan joskus noit seppälän shortsei ja ne oli kyl ihanku jotkut farkkukankaiset stringit! toivottavast en nää niit sun jalassa...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aijaa, noi shortsit on mulle kuitenkin sen verran isot ja mä oon sen verran pienikokoinen ettei noi mulle mitenkään stringeiksi jalassa asetu :D

      Poista
    2. sun puol persettä näkyy nois shortseissa, ja insagramin kuva todistaa sen oikee hyvin :-)mutta eipä ole mun perse joka vilkkuu

      Poista
  8. ihanat noi onlyn ja veromodan topit ! :)

    VastaaPoista
  9. Vastaukset
    1. Kiitos, mäki tykkään tosi paljon kaikista :)!

      Poista
  10. paljon noi crockerit makso? ja onko hyvät? :--)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. On hyvät :-)! Ja mä en valitettavasti muista yhtään, jonku 50euron paikkeilla se hinta oli :>

      Poista
  11. voi, tosi kivoja ostoksia ! :)

    VastaaPoista
  12. Millä muokkaat nää sun kuvat !:)

    VastaaPoista
  13. Tosi kivoja ostoksia! ♥ Mäkin oon nyt ennen koulun alkua shoppaillut sen verran, että nyt on pakko pitää hieman taukoa... :-D

    http://kisstherain-p.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti, mä tykkään noista kans tosi paljon :)! Ja mulla sama juttu, nyt on pidettävä lompakko visusti kiinni ja laukussa :d
      Käyn kurkkaamassa sun blogin :>

      Poista
  14. ootko tehny ton bannerin photofiltrellä silleen että sulla on ollu toi tekstin tausta kuvana ja sitte oot tehny siitä tollasen? jos oot nii mistä otit sen tausta (millä hakusanalla ja silleen)?:D jos et oo tehny sitä noin, niin miten?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mun kaveri on siis tehnyt ton bannerin enkä muista ihan tarkalleen että miten, mutta joo tolleen se mun mielestä tehtiin :-)! Ja taustalla oleva kuva on we♥it:ista, hakusanoja joilla tota etittiin niin en valitettavasti muista :(

      Poista
  15. Saanko kysyä että mistä sä saat rahat kaikkeen tommoseen? festarit, vaatteita kokoajan uusia ja ylipäätänsä kaikkeen...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon vastauksesta ?

      Poista
    2. Oon pahoillani että mulla kestää julkasta kommentit ja vastata niihin, mutta mulla on vaan yksinkertasesti paljon muutakin tekemistä ja elämää kuin istua päivät pitkät koneella. Vastailen kyllä näihin kommentteihin aina silloin kun olen koneella ja kun mulla on aikaa vastata niihin, sillä en tykkää vastailla teille kauheassa kiireessä :-D
      Mutta siis olin koko kesän töissä, joten festarilippuihin, vaatteisiin, muihin ostoksiin ja muihin viimeaikaisiin menoihin olen käyttänyt kesätöistä saamaani palkkaa :)

      Poista
  16. Oi vitsit, vähän ihania juttuja!! :)

    http://www.ellataimi.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos hurjasti :-)! Mä tykkään noista kans :)
      Käyn kurkkaamassa sun blogin :>

      Poista
  17. voisitko joskus julkasta ja vastata ne kommentit....?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no nyt oon julkassu ja vastannu kaikkiin kommentteihin :)

      Poista